nuffnang

mey

Followers

27 July 2013

salam ramadhan

Assalammualaikum readers . . salam ramadhan . .
kurang lagi 15 hari , kita bakal menyambut Hari raya Aidilfitri . . Ya Allah , saya hamba yg selalu mendambakan rahmatmu . . bantulah saya adapi dugaan ini . Aidilfitri kali ini tanpa bonda tercinta . sungguh saya rindu , hny pada-Mu tempat saya luahakan segalanya . saya ingat lagi, seminggu selepas kehilangan bonda , kakak datang tenteramkan hati yg sy yg lara . katanya , masa akan memulihkan segalanya . . ya Allah , lamanya untuk ubat jiwa . . dalam hati saya redha , tp rindu selalu menggamit jiwa . . hny doa yg mengiringi . semoga bonda terlepas dari azab kubur dan neraka . saya harap saya dapat jmp bonda 'nanti' . . al-fatehah :)

salam sayang dr anakmu,
-noramirahfadzilah-



No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum . .
apa kata korg tentang entries di atas ?
komen lah sikittt ^^