nuffnang

mey

Followers

05 March 2012

oke . saya faham ~

asslammualaikumm ~

marilah kita menjadi seorang muslim , sebaik-baik muslim ^^



sebagai manusia biasa, saya tak sempurna.. tapi pernah tak korang terpikir, perasaan seseorang kalau korang sendiri difitnah, dituduh dengan sewanang-wenangnya tanpa usul periksa.? come on lah, saya manusia lemah. . biasalah kalau menangis. but sometimes, saya rasa sangat pelik. rasa  pelik dan curiga dan kadang-kadang kesian. Dia tak kenal saya melemparkan kata-kata kesat sedangkan dea baru kenal saya 1 hari, tambahan lagi, tanpa berbicara, tanpa bersemuka antara satu sama lain. mudahnya ~ ingin sahaja saya tanya , "apa kao tak belajar adab ?, kao sapa nk judge aku ? aku tak kenal kao , kao tak kenal aku".  alangkah beruntungnya dia . saya bukan orang sebegitu. even kawan-kawan saya tidak pernah melakukan suatu yang menyakitkan hati saya, knp perlu awak ? hanya mampu tersenyum, semoga kita diberi hidayat Allah swt. dari yang baik bertambah baik. dan pada yang buruk, berubah kepada menjadi yang baik. jazakallah khairan kathira ~



No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum . .
apa kata korg tentang entries di atas ?
komen lah sikittt ^^