nuffnang

mey

Followers

27 February 2012

saya pikir awak adalah segalanya

assalammualaikum ~

firstly . aku nak cakap dan mg'admit . bahawasanya aku tak perfect.
tp aku cuba untuk seorang yang sempurna dalam certain2 part . .
entry kali nim . aku nk ceritakan tentang perasaan aku terhadap c dia (M)
M dulunya aku anggap kawan baik .
tp akhir2 ini . aku sedar . . aku harus berjaga-jaga dengan M .
truthly . hati dan persaan aku milik yg di-Atas , ibubapa aku .
so , aku dah malas nk amek hati org lain nk jg perasaan dyorg .
sedang lepas tuh . aku yang merana . .



aku mula sedar akan atitude M semasa kami bersama .
dia baik d depan *pada mulanya
tp bila dah lama . dea suka bermuka-muka . . tp sebagai kawan . aku masih mganggap ia sebagai perkara yg "okayyy . biasalah tuh" 
:D
tapi . kadang2 ia mguris hati dan perasaan aku .
aku jauh dari keluarga , pada saat aku anggap M adalah keluarga .
tempat aku curahkan segalanya . . 
but suddenly . aku berfikir 2kali .
mgkin inilah sebabnya . . org suka berahsia . even org tuh sgt rapat dgn kita .
so , percaya diri sendiri lebih baik . .
untuk M . saya harap awak berubah . 
jgn mabuk sgt ~
ingat lah tanggungjawab awak . awak dah besar . takperlu lah sy membebel byk .
sbb sy tahu . tiada sapa yg suka dgr bebelan bbnding omelan cinta :)
*metafora a pulak . ttiba kuar pasal omelan cinta ^-^

p/s : nor amirah . ingatlah Allah sentiasa bersama. . 

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum . .
apa kata korg tentang entries di atas ?
komen lah sikittt ^^