nuffnang

mey

Followers

30 May 2012

aku dah sakit hati

stresss !
aku stress dgn perangai org macam ni ! !
slah aku ke ? bila aku nk ptahankan opinion aku ?
so . how do you feel . when someone told you don't deserve make out any opinion and do not have any qualification to say that *some words . .
oke , seriously ! aku bara sgt , dan hingga sukar utk di pendam lagi .
since aku yg sakit hati . tapi dia plak nk tarik muka . .
aku malas layan . sbb aku rasa ada dia dah jatuhkn sedikit maruah aku . 
weyyy ~ FB , suma org blh baca . opinion aku . suka hati aku la . 
kalau hang ada pendapat yg bercanggah dgn pendapat aku . . please , do not spread at my status . .
sbb aku malas nk gaduh , tapi bila hang dah start dulu .
i dont see any of the ending . . 
biar aku ja mgundur diri , biar hg yg bbicara sendiri . 
hati dah tguris ~
i thought , you're someone and the only one can make me feel some peaceful . . 

No comments:

Post a Comment

Assalammualaikum . .
apa kata korg tentang entries di atas ?
komen lah sikittt ^^